SV: SV: [TEKNIK] Suse pro. 9.2 webserve problem med vhostr

vhostr

> webmail.ringtoften.dk,

men
> det var på
9.2 pro.

> Du kan måske tage httpd.conf fra den gamle server, og se
hvad
> der så sker.
>
> Mvh. Jesper
Det ente med at det filafsnit i httpd.conf fra den gammel
server, omkring vhost.
Blev lagt ned i vhost.d, i sin engen mappe, og det er så det
der køer nu.

Jeg køer lige med den i et par dage, og så der efter vender
jeg tilbage igen.

MVH Jan