Re: [TEKNIK] Lydkort med hardware-mixing

Hej Kristian.

On Thu, 2005-02-17 at 21:40 +0100, Kristian Kallenberg wrote:

> Hvis du kan nøjes med software skal du bruge alsa og dmix'eren. Software
> virker glimrende for mig!

Jeg husker, at du en gang selv spurgte til dette emne og nu synes du at
have fundet løsningen. Jeg har læst i alsas dokumentation og har googlet
lidt men kan ikke finde en ordentlig guide til at få dmix op at køre.
Har du (eller en anden) et godt link?

Mvh. Philip.