Program til at bestemme hvike dæmoner(services), der skal startes ved opstart af linux.

Hej

Der findes et program, som kan sætte opstart af services on eller off, men jeg har totalt glemt, hvad det hedder.
Jeg har desværre vænnet mig til at bruge 'Mandrake Control Center' (DrakServices), til det formål, og nu står jeg med en speciel printer-dæmon, som ikke skal bruges mere, men DrakServices kender den ikke.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug