Re: [TEKNIK] Program til at bestemme hvike dæmoner(services), der skal startes ved opstart af linux.

Jørgen Heesche <sslug@sslug> writes:

> Hej
>
> Der findes et program, som kan sætte opstart af services on eller off,
> men jeg har totalt glemt, hvad det hedder.
> Jeg har desværre vænnet mig til at bruge 'Mandrake Control Center'
> (DrakServices), til det formål, og nu står jeg med en speciel
> printer-dæmon, som ikke skal bruges mere, men DrakServices kender den
> ikke.
>
> --
> Med venlig hilsen
>
> Jørgen Heesche
> mailto:sslug@sslug

inetd hedder det, du skal ind i /etc/indetd.conf for at sætte dedt op.
- Hvis ikke installeren til det nye program allerede har været der.

--
  Mogens Dybæk Christensen
  e-mail mdc at mail dot tele dot dk