Re: [TEKNIK] TVout med Intel 852GM onboard!

Jeg har ikke samme grafikkort, men jeg var ude for at der er forskel på tv-out kabler! Man kan få forskellige typer, som er wired forskelligt!!!

Brinck elektronik har et kabel, men det virker ikke til mit nvidia GeForce-kort. Til gengæld virker det til min laptop (jeg ved ikke lige hvad det er for et on-board kort).

Så undersøg evt. hvordan ledningsforbindelserne skal være i tv-out-kablet til netop dit grafikkort.

Mvh Michael.