Re: SV: [TEKNIK] Disk Qouta på et RAID1 system: Hvordan?

Steen Løcke wrote:

LABEL=/home /home ext3 defaults, grpquota,usrquota 1 2

Der er da et mellemrum for meget i denne linie. Prøv at fjerne det.

Dit svar fløj lige hen over hovedet på mig....jeg forstår simpelthen ikke
hvad det er du skriver. Kunne jeg få dig til at forklare hvilken betydning
det har for mit problem. Jeg vil meget gerne lære og forstå :))

Han sagde såmænd bare, at raid og disk quota er to vidt forskellige og uafhængige ting. De har ikke rigtig noget med hinanden at gøre.

Om den underliggende disk er en normal disk eller et raid-array, er ganske ligegyldigt for opsætning af quota.

Og den måde, man opsætter raid er den samme, uanset om man vil have quota på eller ej.

Med venlig hilsen

Ole