legacy_va_layout? Hvad gør det?

Hej,

Jeg har prøvet at få Cedega til at køre på min Mandrake 10.1 maskine.
Den kører kerne 2.6.8-12. Jeg kan ikke gøre noget med Cedega. Jeg har så
læst flere steder, at jeg skal tilføje denne linie til /etc/sysctl.conf:

vm.legacy_va_layout=1

også køre sysctl

sysctl -p

Så skulle det virke. Nu er mit spørgsmål så bare, hvordan det har
indflydelse på resten af mine programmer i Linux? Sker der noget med dem?

Jeg kan også køre "export LD_ASSUME_KERNEL=2.2.5" i stedet, men det er
lidt besværligt at gøre det hver gang jeg køre cedega.

Anders