Re: [TEKNIK] medie til backup

I sslug.teknik, skrev Frank Damgaard:
>  Indtil videre er der kun erfaring med papir/bøger....

Og der skal man nok sørge for "tør og lystæt opbevaring"

>  (papir hulstrimler kan vel også læses idag hvis ellers der findes
>    moderne strimmellæsere der ikke ødelægger mediet?)

Nogle der har et distribueret krypteret filsystem ved hånden, der kan
håndterer quotas på en fornuftig måde..

Så skulle man selv kunne vælge..

1) Jeg vil gerne have 1GB backup plads med 1 sikkerhedskopi, også skulle
man selv stille 1GB til rådighed for en anden i systemet.

2) Jeg vil gerne have 1GB backup plads med 2 sikkerhedskopier, også
skulle man selv stille 1 GB til rådighed for 2 andre i systemet.

etc. etc.

Systemet skulle så selv finde ud af hvornår folk "dropper" ud af
systemet, så der ikke bliver optaget vildt meget "spildplads".

Det kunne være spændende...

Jesper

Danmark har fået sit eget Mozillaforum: