Re: [TEKNIK] cd tekst

Frank Damgaard wrote:

On Thu, Feb 24, 2005 at 02:27:36PM +0100, Torben Andersen wrote:

Findes der et program, der kan aflæse cd titlernes navne ??

du mener scanner + OCR program ?

eller tænker du på cddb, hvor man via internet kan slå op og om nogen allerede har indtastet navn og titler på cd'en ?

Jeg tror han mener cd-text hvor der allerede fra producenten er tastet titler på cd'en...min bilradio læser f.eks det ;-)

Jeg har selv undret mig over hvorfor cd ripper programmerne ikke læser cd-text hvis det er der...det er som regel mere pålideligt end CDDB o.s.v. fordi ikke hvem som helst har tastet det ind

/Hasse