Re: [TEKNIK] postgres

Tjaa - Det er et stykke tid siden at jeg har rodet med databaser og
prøver at forstå.

Jeg havde egentlig forestillet mig at ' qd_id' både var PK og
indexering og af samme årsag foretaget SEQUENCE og NOT NULL på '
qd_id'.

Ok - men med andre ord bør jeg altså lade postgres gøre det, men kan
jeg selv oprette en index'ering, som postgres vil respektere/bruge?