[TEKNIK] Opsætning af PPPoE

Er der virkelig ingen der kan hjæpe mig med det her?

I må undskylde at jeg er lidt utålmodig. Men da jeg mister min internet
forbindelse på mandag, his jeg ikke har det i orden (og så kan jeg jo ikke se
jeres svar), er jeg nødt til at være lidt ihærdig nu.

--

        |\     _,,,---,,_       Greetings, Jens
      |,4-  ) )-,_. ,\ (  `'-'  sslug@sslug
A day for firm decisions!!!!!  Or is it?