TV-out på matrox g550

Hej
Er der nogle af jer som har fået tv-out til at virke på en matrox g550,
jeg har forsøgt at følge guiden på:
http://www.bglug.ca/matrox_tvout/g450_tvout_howto.html
Første forsøg brugte jeg en standart gentoo kerne konfigueret til at
bruge framebuffer. Jeg kom igennem hele guiden uden problemer, bortset
fra at jeg ikke kunne få et billed på mit fjernsyn (kun rød flimmer),
men framebuffer virkede sammen med mplayer på den normale skærm.
Anden gang prøvede jeg med en en std. kerne (2.6.10) fra kernel.org med
patch fra:
http://platan.vc.cvut.cz/ftp/pub/linux/matrox-latest/matroxfb-2.6.10.gz
men kunne slet ikke få kernen kompileret med denne patch, jeg bliver ved
med at få følgende compiler fejl:
In file included from drivers/video/matrox/matroxfb_base.c:106:
drivers/video/matrox/matroxfb_base.h:519: error: field `tileops' has
incomplete type
drivers/video/matrox/matroxfb_base.c: In function `initMatrox2':
drivers/video/matrox/matroxfb_base.c:1980: error: structure has no
member named `tileops'
make[3]: *** [drivers/video/matrox/matroxfb_base.o] Error 1
make[2]: *** [drivers/video/matrox] Error 2
make[1]: *** [drivers/video] Error 2
make: *** [drivers] Error 2

Nogle forslag??

MVH