SV: SV: [TEKNIK] Suse pro. 9.2 webserve problem med vhostr

> Det ente med at det filafsnit i httpd.conf fra den gammel
> server, omkring vhost.
> Blev lagt ned i vhost.d, i sin engen mappe, og det er så
det
> der køer nu.
>
> Jeg køer lige med den i et par dage, og så der efter
vender
> jeg tilbage igen.
>
> MVH Jan

Så fik jeg den til at køer.
Det der var problemet at i apache, som der er på den nye
maskien, der har de hvaldt at splite httpd.conf op i minder
stykker.
Inde i den mappe hvor der skulle ligge host filer, der
forstod jeg den, som om at der skulle ligge en fil for hvre
vhost sted.

Det bles til dette her.
Vis i mener at jeg skal lave noget om, så kan i skrive til
mig.

MVH Jan Larsen

I vhost.d/link.conf

NameVirtualHost 192.168.35.4
<VirtualHost 192.168.35.4:80>
   ServerAdmin sslug@sslug
    DocumentRoot /srv/www/htdocs
    ServerName www.ringtoften.dk
    ServerAlias ringoften.dk
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_ringtoften
    CustomLog /var/log/apache2/access_log common
</VirtualHost>
<VirtualHost 192.168.35.4:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    ServerName webmail.ringtoften.dk
    ProxyPass / http://192.168.35.2/
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_webmail
    CustomLog /var/log/apache2/access_log common
</VirtualHost>
<VirtualHost 192.168.35.4:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    # DocumentRoot /home/nho/hjemmeside
    ServerName www.lunabuna.dk
    ProxyPass / http://www.ringtoften.dk/nho/
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_lunabuna
    CustomLog /var/log/apache2/access_log common
</VirtualHost>
<VirtualHost 192.168.35.4:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    # DocumentRoot /home/nho/hjemmeside
    ServerName gxu.ringtoften.dk
    ProxyPass / http://www.ringtoften.dk/gxu/
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_gxu
    CustomLog /var/log/apache2/access_log common
</VirtualHost>
<VirtualHost 192.168.35.4:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    ServerName www.kviklink.dk
    ProxyPass / http://192.168.35.7/
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_kviklink
    CustomLog /var/log/apache2/access_log common
</VirtualHost>
<VirtualHost 192.168.35.4:80>
    ServerAdmin sslug@sslug
    ServerName www.quicklink.dk
    ProxyPass / http://192.168.35.7/
    ErrorLog /var/log/apache2/error_log_quicklink
    CustomLog /var/log/apache2/access_log common
</VirtualHost>

Og i conf.d/bruger.conf

Alias /oldforum /home/forum/hjemmeside
Alias /jan /home/jan/hjemmeside
Alias /nho /home/nho/hjemmeside
Alias /ca /home/ca/hjemmeside
Alias /gxu /home/gxu/hjemmeside
Alias /test /home/test/hjemmeside
<Directory /home/*/hjemmeside>
   AllowOverride FileInfo AuthConfig Limit
   Options MultiViews Indexes SymLinksIfOwnerMatch
IncludesNoExec
   <Limit GET POST OPTIONS PROPFIND>
       Order allow,deny
       Allow from all
   </Limit>
   <Limit PUT DELETE PATCH PROPPATCH MKCOL COPY MOVE LOCK
UNLOCK>
       Order deny,allow
       Deny from all
   </Limit>
</Directory>
ScriptAlias /nagios/cgi-bin/ /usr/local/nagios/sbin/
<Directory /usr/local/nagios/sbin/>
   allowOverride AuthConfig
   options ExecCGI
   Order allow,deny
   Allow from all
</Directory>
#Alias /nagios/ /usr/local/nagios/share/
<Directory /usr/local/nagios/share/>
   Options None
   allowOverride AuthConfig
   order allow,deny