Re: [TEKNIK] Lydkort med hardware-mixing

Mogens Valentin <sslug@sslug> skrev den 20-Feb-05:

> Ved ikke lige hvad jeg skal anbefale dig. Der er mange gode bundkort
> med onboard det-ene-efter-det-andet. Sempron er en udmærket cpu.

Jeg har fundet frem til siden

    http://www.nvidia.com/object/motherboards.html

som giver mig det indtryk, at SoundStorm, on-board grafik og Socket A
ikke er en særlig gængs blanding. Måske Nvidias driver kan klare
mixing selvom der ikke står "SoundStorm certified"? Hvad ved jeg ...

Hvis jeg alligevel ikke kan få det hele i ét kort, vil jeg nok hellere
finde et bundkort hvor jeg ikke behøver lukkede drivere -- og så købe
et brugt SB Live!. Umiddelbart har jeg problemer med at finde et
emu10k1 baseret kort fra nyt.

Venlig hilsen,
Anders