Re: [TEKNIK] jackd hjælp ønskes (--realtime og USB lydkort)

Jan Holst Jensen wrote:

1) Meld dig til linux-audio-user listen
God ide! Det vil jeg straks gøre.

Så ses vi derovre :-)

Jeg prøvede agnula distributionen, men jeg ville af
principielle hensyn hellere køre på en standard
Debian.

Du lyder som mig (kører osse std debian)...

Jeg er dog ret sikker på at du indtil videre bliver nødt til at patch din kerne. Der er vist snak om at nogle af patchene er blevet accepteret i standard kernen svjv fra 2.6.11. Andre (patches...) er stadig for grimme, men der arbejdes vist med at cleane dem op.

Der var en diskussion (bla med mig) for nylig ang hvilke patches man skulle anvende på 2.6 for at få blot nogenlunde performance, skal jeg finde et link til dig?

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk