Re: [TEKNIK] TV-out på matrox g550

On Sun, Feb 27, 2005 at 01:33:51AM +0100, Allan Nielsen wrote:
> Jeg har nu prøvet med din configuration og fik følgende out-put fra
> mplayer:
> MPlayer interrupted by signal 11 in module: enable_cache
> MPlayer interrupted by signal 11 in module: flip_page
> Hvorefter den døde!
> Hvilken version af gentoo-dev-sources benyttede du, og patchede du den
> selv yderlig?

Den seneste jeg brugte var 2.6.9 (kan ikke huske revisionen). Jeg
patchede den ikke selv yderligere.
Hvad har du slået til i din kerne?

Hos mig ser det således ud:
<*> Matrox acceleration
[ ]   Millennium I/II support
[ ]   Mystique support
[*]   G100/G200/G400/G450/G550 support
< >   Matrox I2C support
[ ]   Multihead support

<*> Framebuffer Console support
[*]   Select compiled-in fonts
[*]     VGA 8x8 font
[*]     VGA 8x16 font

Hvilke kerne parametre angiver du, hvordan ser din mplayer config ud og
hvad starter du mplayer med?

--
Anders
PGPKey: http://random.sks.keyserver.penguin.de:11371/pks/lookup?op=get&search=0xD4DEFED0