Gnome virker ikke på min Fedora 3

Hej venner

Jeg har et ret besynderligt problem.
Jeg kan ikke få gnome til at virke på min Fedora 3.
Den er opdateret nogle gange fra Redhar 8 tror jeg, men de sidste gange har gnome ikke virket.
Nu ville jeg så godt vide hvordan man får Gnome tilbare i startmulighederne (den kan hverken vælges i KDM eller GDM). Er der en måde at få repareret eller nulstillet Gnome, så den virker igen?
Det tætteste jeg kan kommer er at skrive DESKTOP="GNOME" i /etc/sysconfig/desktop det får TWM til at starte, men uden Gnome.

Nogen hints?

Gunner
--
Aktiv i projektet Gnuskole http://www.gnuskole.dk