Re: [TEKNIK] Hjemmesider?

On Tue, 22 Feb 2005 14:23:36 +0100, ERLO <sslug@sslug> wrote:
> Hvilket program skal jeg lede efter når jeg vil lave hjemmesider (noget
> svarende til M frontpage ) hvad hedder det på LINUX-sprog.
> Mvh ERLO

NVU skulle også være et godt alternativ.
Jeg foretrækker nu at skrive min HTML/PHP kode i hånden,
men jeg har da hørt at det skulle være et godt alternativ.

Jeg har selv lige haft det åbent en gang for at se hvordan det ser ud,
men jeg har aldrig brugt det til noget. Derfor skal jeg ikke kunne sige
om det er helt vildt godt eller helt vildt dårligt, men jeg har hørt megen
god omtale om det.

www.nvu.com

Anders Søndergaard

--
Eat drink and be merry, for tomorrow they may make it illegal.
50 Gmail invitationer, hvis nogle skulle være interesserede.