Hjææælp -Hvordan t ømmer jeg printk øen?

Hej NG
Har et akkut problem: Jeg skal have udprintet nogle formularer, der SKAL afleveres til kommunen imorgen, men nogen (mine svigerforældre) har været på dr.dk/oline med min søn og har trykket print på alle steder hvor det var muligt, selvom der tydeligvis ikke var tilsluttet nogen printer til den bærbare på stuebordet de har siddet ved.
Så nu hvor jeg har tilsluttet printeren igen kaster den op med farv-selv tegninger af Kaj & Andrea, Dr. Pjuskebusk samt div. selvgjorte børnetegninger.

Er der ikke en printkø-fil et eller andet sted jeg kan slette?

Systemet er Mandrakelinux 10.0 OD, CUPS og en HP LaserJet 6L

På forhånd tusind mange tak for enhver hjælp!

--
Med venlig hilsen
/Zmit/