Re: [TEKNIK] ubuntu og cdbrænding (eller mangel på...)

Mærkelige forskellige Ubuntu brænderproblemer. Jeg kan få Nautilus til at
virke samt cdrecord dev=/dev/hdc speed=16 -v fil.iso
men kan ikke hverken via Eroaster, K3b eller X-cd-roaster brænde blandet
musik og data som jeg tidligere har gjort problemfrit på Debian Sarge?

hilsen

Phillip