Re: [TEKNIK] ip tunnel

jeg har søgt efter en simpel løsning til en ip tunnel på 2.6 kernen,
men der rigeligt med løsninger / meninger.

Jeg har tidligere lavet VPN løsninger med vpnd, cipe og freeswan,
men det er et par dage siden og var på 2.0/2.4 kerner.

Jeg har forsøgt med openswan, men kan ikke få det til at virke.
Egentlig har jeg heller ikke brug for kryptering, men bare en simpel lan til lan
forbindelse.

Er der nogen der kan hjælpe mig på vej til hvad jeg skal bruge ?

Lige en detalje, klienten har dynamisk ip adresse, serveren har fast ip.

Poul