TDC "bredbåndstelefoni"?

Så er TDC langt om længe kommet med bredbåndstelefoni.

I den forbindelse har jeg tænkt på at skifte over til det, men så siger
TDC at jeg skal bemærke jeg IKKE kan bruge andre IP telefoniudbydere
samtidigt med at jeg har bredbåndstelefoni hos dem.

Det er noget "hø" da jeg for øjeblikket er registreret hos Musimi (pga.
udlandstelefoni), og jeg har også på fornemmelsen at det drejer som om
"mindre teknisk begavede" folk i kundeservice der giver disse
oplysninger, men de vil ikke tillade jeg taler med en tekniker, da de
ikke må oplyse baggrunden for deres telefonisystem.

Er der andre her som bruger TDC's bredbåndsløsning samtidigt med andre
iptelefoniudbydere?

På længere sigt var min tanke også at køre alle mine telefoner igennem
min Asterisk software iptelefonicentral, men heller ikke her kan tdc
oplyse mig om, hvilken protokol der ligger til grund for deres
telefonisystem (SIP/SIP med STUN/eller ?)

Er der andre der har erfaring med f.eks. Cybercity's
bredbåndstelefoniløsning og som kan vurdere om mine ønsker vil virke
med dem?

På forhånd tak
  Jesper K. Pedersen