Re: [TEKNIK] TDC "bredb åndstelefoni"?

On Mon, Mar 06, 2006 at 20:38:46 +0100, Kim Andersen wrote:
> Jeg har CyberCity Telefoni hastigheden 2048/512
> (der er to porte i routeren til telefoni, men de lukker desværre kun den ene
> op)
>
> Som jeg har forstået det ved CC er at alle har FAST ip, det er kun hvis man
> har behov for flere det koster en krig. (offentlig ip)
Jeps. Alle hos CC har fast IP. Men CyberCity har noget de kalder for
Global IP, som koster 125,- pr. måned. Hvis man vælger det får man en
ip-nummer-serie med 4 numre i. Finten er at man så selv kan sætte sin
router op på linien, og slippe for at køre PPPoA. Dvs. det er meget få
almindelige mennesker der har behov for det.

| Klaus S. Madsen      | "Ruurgggghhhh urrgh urgh;    |
|                      |  (uh ruh) ruuruuh ug."       |
| www.hjernemadsen.org |   - Douglas Adams, TRATEOTU  |