Re: [TEKNIK] TDC "bredb åndstelefoni"?

On Mon, Mar 06, 2006 at 15:45:14 +0100, Jesper K. Pedersen wrote:
> Er der andre der har erfaring med f.eks. Cybercity's
> bredbåndstelefoniløsning og som kan vurdere om mine ønsker vil virke
> med dem?
CyberCity's bredbåndstelefoniløsning, er ikke VoIP. Du får simpelthen to
PVC (Permanent Virtual Circuits) i din ATM forbindelse. Telefonen bruger
så det ene, og IP-trafikken bruger det andet. Det gør bla. prioritering
af trafikken er trivielt.

Du kan læse mere om det her:

http://www.cybercity.dk/privat/produkter/telefoni/tekniske_fakta/

| Klaus S. Madsen      | "Ruurgggghhhh urrgh urgh;    |
|                      |  (uh ruh) ruuruuh ug."       |
| www.hjernemadsen.org |   - Douglas Adams, TRATEOTU  |