Re: [TEKNIK] TDC "bredbåndstelefoni"?

> Jeps. Alle hos CC har fast IP. Men CyberCity har noget de kalder for
> Global IP, som koster 125,- pr. måned. Hvis man vælger det får man en
> ip-nummer-serie med 4 numre i. Finten er at man så selv kan sætte sin
> router op på linien, og slippe for at køre PPPoA. Dvs. det er meget få
> almindelige mennesker der har behov for det.

Siden det vi snakker om her vitterlig har samme logo som Telenor.no
så vil jeg anbefale å se på kvaliteten på den ADSL linje
som følger med tvungent.
Er den slik at den også virker godt med f.eks Skype og SIP?

Eller er den kvestet for å hindre alternativer?

Min erfaring med Telenor i Norge minner om Microsoft.

Mvh
Jim Oksvold