Re: [TEKNIK] Geninstallation af apache på Debian (efter tåbelig opførsel ...)

sslug@sslug (Jan Rasmussen) writes:

> Problemet var blot ikke hos Apache, men at PHP ikke ville kendes ved
> mysql_connect(). Pakkerne var installeret, men jeg har haft både
> apache, apache-ssl og apache2 installeret. Så jeg vidste ikke helt,
> hvor jeg skulle rette fejlen. Resten af php kørte tilsyneladende

Du skulle formentlig bare have fjernet ';' foran linjen med:
;extension = mysql.so

i /etc/php4/apache/php.ini

efter at du havde installeret php4-mysql pakken. Det hjælper næppe
noget videre at reinstallere pakkerne, hvis du ikke gør ovenstående.

--
Jacob