Re: [TEKNIK] Afspilning af mpg.mp4 filer under gentoo?

Kristian Kallenberg wrote:

> prøv at køre
>
> $ file video.mp4
>
> så kan du se hvad det er for noget du har hentet

# file  Profilen_DR1_08_03_2006_21_25_02.mpg.mp4
Profilen_DR1_08_03_2006_21_25_02.mpg.mp4: ISO Media, MPEG v4 system,
version 1
# vlc  Profilen_DR1_08_03_2006_21_25_02.mpg.mp4
VLC media player 0.8.4a Janus
vlc: pcm_plug.c:384: snd_pcm_plug_change_channels: Assertion
`snd_pcm_format_linear(slv->format)' failed.
Aborted

Jeg kan finde en fejlmelding på den, men ikke nogen løsning
(http://www.via.ecp.fr/via/ml/vlc-devel/2006-02/msg00626.html)