Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afvi ser pålogning.

Lars Madsen wrote:

ikke for noget men hvad er problemet med manuelt at skulle installere FF 1.5.0.1? Frem for at gøre det gennem diverse dist. opdateringssystemer.

Det har jeg gjort under Ubuntu og det virker fint.

(nu anvender jeg så ikke DB, men min Bank anvender løsningen fra BEC og den virker fint).

Jeg undrer mig bare over de udfald der er kommet over at den og den version ikke er at finde i opdateringssystemerne.

Bemærk at "Tjek din pc" siger "OK" for den version jeg benytter af både Mozilla Suite og Firefox. Og da jeg ikke generelt anvender Firefox, ser jeg ikke nogen grund til at opdatere til noget andet. Og det er altså ikke altid uden problemer at mixe updates med manuelle downloads. Jeg har faktisk tidligere hentet og forsøgt at installere Firefox 1.5 og ikke kunnet få det til at køre på FC4 pga. krav til gamle libraries. Det er håndteret ved at anvende update-systemet.

Med venlig hilsen
Egon Andersen