Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afvi ser pålo gning.

David Bjørnsten-Lindhard wrote:
Sikkerhed er en ting.. det gider jeg ikk komme ind på ;)
For spyware burde aldrig kunne komme ud af ens netværk hvis det i det hele
taget skulle ha havnet på det.

Jeg tænkte nu egentligt heller ikke på linux som sådan i denne sammenhæng, men på et andet ganske udbredt produkt i de små danske private hjem.
Og nu var det så et forsøg fra min side på at oplyse dig lidt om hvad denne "lommeregner" var for en dims.
En hver kryptering kan da også brydes, men det er et spørgsmål om ressourcer.
Og ja, jeg kan da miste min ActiveCard and so what - den kan alligevel ikke benyttes uden en kode ;-)
Men du viser jo en ganske stor indsigt i hvad ActiveCard er, så det var du vel klar over...
Og så er det i øvrigt ganske OT.

Med venlig hilsen
Egon Andersen