Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afviser pålogning.

Yes da du fortalte om den kunne jeg gendkende (kom i tanke om...) det
system som Cisco bruger til deres IPSec vpn system som funger på præsist
samme måde med en "keypad" som de kalder det.

Anyhoo begge løsninger er lige fremme i skoene, og lad os høbe det blir
ved med det! En sådan lommeregner er slet ikk tosset, har dog sine ulemper
ligesom det at ha en nøgle fil eller hva de ellers ka finde på at kalde
dem på sin maskine.

I min tid i supporten dengang (er ikk i den afdeling mere) kan jeg huske
vi prøvede mange ting af, ting som heller ikk skal frem i dette fora heh.
Men min personlige mening omkring de her ting er nok mest at det er banken
man skal focusere på. Personalet er simpelthen ikk dygtige nok til at
håndtere folk der snyder dem for informationer. Det er self ikk nogen
bestemt bank jeg pejer på, men generalt de fleste...

Så kom jeg hjem, nu står den på kaffe...
Køre jo over landet, så om man ikk stødte på en bil der sad fast, det nu
altså koldt at rode rundt med hænderne i sne for at finde en trækkrog heh.

Cheers