Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afviser pålogning .

    Egon> Jeg har i følge "Tjek din pc" alt det der er nødvendigt!
    Egon> (Pånær Adobe Reader, der ikke findes til FC4 og i bund og
    Egon> grund er ganske irrelevant for brugen af Netbank).  Så der
    Egon> er altså mismatch mellem krav og krav!

Øv. Jeg synes det er uforskammet at de uden varsel har lukket for min
netbank. Jeg vil lige prøve at logge rigtigt på den og se hvad der
sker. Synes det er en meget specifik version de kræver. Kunne godt
tænke mig at få en forklaring på hvorfor de kun har valgt den version