Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afvi ser pålogning.

Egon Andersen wrote:

<snip>

Mit problem er jo nærmest modsat. Alt er "OK", men jeg kan bare ikke komme på!
Og det er altså ikke fordi det er oldtusse gammelt, faktisk en Firefox 1.5.0.fc4 fra 20051202 og der er *ikke* kommet nyere opdateringer via FC4 update-systemet!

Hmm, jeg kører selv FC4 - hvor har du fundet 1.5.0.fc4 henne ? Jeg kan altså ikke finde den nogen steder !! Nyeste jeg kender til FC4 er firefox-1.0.7-1.2.fc4.i386.rpm ?

Jeg bruger (et lokalt rsync-mirror af) http://ftp.heanet.ie/pub/fedora/linux/core/updates/4/i386/

Best regards
Preben

--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto: pbb (at) pbb (dot) dk

"I'm not out to destroy Microsoft. That will just be a completely unintentional side effect." -- Linus Torvalds