Ny session/skift bruger

Hej

Jeg har ikke haft meget held med dette spørgsmål på Novice, så det er
måske ikke det rette forum. Måske er der en her på Teknik, der kan
hjælpe? Hjælper det at tilføje, at jeg bruger Mandriva 2006.0?

I KDEs menu (og vist også i Gnome) er der et punkt: 'Start ny session'
eller 'Skift bruger'. Det punkt mangler desværre i IceWM, som jeg for-
trinsvis bruger. Jeg har forsøgt med 'startx icewm -- :1', som jeg fandt
ved at google lidt, men det starter en ny x-session med samme bruger.

Det jeg ønsker, er at starte en ny x-session med en login, så en ny
bruger kan logge på mens den hidtidige session stadig kører i
baggrunden. Man kan så skifte med Ctrl-Alt-F7, Ctrl-Alt-F8 osv.

Er der en, der ved, hvordan man gør det i IceWM?

Mvh
Michael