Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afvi ser pålogning.

Preben Bille Brahe wrote:
Egon Andersen wrote:

<snip>

Hmm, jeg kører selv FC4 - hvor har du fundet 1.5.0.fc4 henne ? Jeg kan altså ikke finde den nogen steder !! Nyeste jeg kender til FC4 er firefox-1.0.7-1.2.fc4.i386.rpm ?

Jeg bruger (et lokalt rsync-mirror af) http://ftp.heanet.ie/pub/fedora/linux/core/updates/4/i386/

firefox-1.5-0.fc4.src.rpm findes her http://rpm.pbone.net/index.php3/stat/4/idpl/2458078/com/firefox-1.5-0.fc4.i386.rpm.html
Det er en source-rpm, men det betyder næppe at det er en kildetekst, der skal oversættes. Jeg har downloadet filen, som er på 40MB.

Firefox leverer tar-filer, som indeholder binære filer. En Firefox tar-fil skal bare pakkes ud og så er Firefox klar.
1.5.0.1 for Linux i686, som bare skal pakkes ud, findes her: http://www.mozilla.com/firefox/
Den er 8MB stor.

Jeg har downloadet filen firefox-1.5-0.fc4.src.rpm, som på 40MB, og checket indholdet med rpm -qpl. Den indeholder en masse, som jeg ikke umiddelbart kan se noget behov for, men jeg har heller ikke FC4. Selve Firefox findes sikkert i en fil: firefox-1.5-source.tar.bz2, som nok ikke er kildetekster, men derimod ovennævnte binære firefox-filer.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug