Re: Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afviser pålogning.

On Thu, 09 Mar 2006 22:30:35 +0000, Jørgen Heesche wrote:

>   firefox-1.5-0.fc4.src.rpm findes her
> http://rpm.pbone.net/index.php3/stat/4/idpl/2458078/com/firefox-1.5-0.fc4.i386.rpm.html
> Det er en source-rpm, men det betyder næppe at det er en kildetekst, der
> skal oversættes. Jeg har downloadet filen, som er på 40MB.
Hvorfor ikke hente en binær oversat pakke?
ftp://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fedora/linux/testing/4/firefox/firefox-1.5-0.fc4.i386.rpm
eller x64
ftp://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fedora/linux/testing/4/firefox/firefox-1.5-0.fc4.x86_64.rpm
eller ppc
ftp://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fedora/linux/testing/4/firefox/firefox-1.5-0.fc4.ppc.rpm

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen