Re: [TEKNIK] DanskBank Netbank afvi ser pålogning.

Preben Bille Brahe wrote:
Michael Rasmussen wrote:

On Thu, 09 Mar 2006 22:30:35 +0000, Jørgen Heesche wrote:

firefox-1.5-0.fc4.src.rpm findes her
http://rpm.pbone.net/index.php3/stat/4/idpl/2458078/com/firefox-1.5-0.fc4.i386.rpm.html

Det er en source-rpm, men det betyder næppe at det er en kildetekst, der
skal oversættes. Jeg har downloadet filen, som er på 40MB.

Hvorfor ikke hente en binær oversat pakke?
ftp://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fedora/linux/testing/4/firefox/firefox-1.5-0.fc4.i386.rpm

eller x64
ftp://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fedora/linux/testing/4/firefox/firefox-1.5-0.fc4.x86_64.rpm

eller ppc
ftp://ftp.freshrpms.net/pub/freshrpms/fedora/linux/testing/4/firefox/firefox-1.5-0.fc4.ppc.rpm

OK, takker de herrer :-) Jeg fejllæste Egon's posting, og troede han havde fundet 1.5.0 som en "autoriseret" fc4 update.

Der må jeg så undskylde. Jeg mente egentligt at jeg kun havde brugt de "autoriserede" updates, men når jeg nu checkede efter, så er det faktisk rigtigt at netop Firefox 1.5 har jeg hentet fra freshmeat.
Årsagen til dette var andre sites med problemer, hvor det naturligvis ikke hjalp en dyt med den nyere 1.5 version. Det site var vistnok adir.dk, som jeg efterfølgende har haft så meget kommunikation med, at de nu har fået opdateret deres hitcount scripts, så de ikke længere fucker up!
Så Preben, du læste det jeg skrev, men det jeg skrev var altså ikke helt korrekt - beklager.

Det er ikke noget problem at finde en _tredjeparts_ pakke til fc4 (som ovenstående) - men så er jeg ikke sikker på en ren install... (når det er en applikation der findes i forvejen).

Enig! Og det er faktisk derfor jeg normalt aldrig gør den slags og også derfor jeg tog det som en selvfølge at min FF var fra update.

Det sikreste ville så nok være først at afinstallere den officielle 1.0.7 - men vi er kun 5 dage fra FC5 (og dermed Fx1.5.0.x)

Jeg håber at SeaMonkey er med! Jeg kan ikke fordrage at skulle bruge Thunderbird og Firefox - det er s'gu' så bøvlet med de manglende indstillingsmuligheder i Firefox. Men selvfølgelig Firefox er jo lavet til laveste fællesnævner og for at indynde sig hos M$ brugere.
(Andre har selvfølgelig lov at have deres meninger - ytringsfriheden har vi vel stadig ;-)

Med venlig hilsen
Egon Andersen