Problem med USB Tastatur

Hej,

Jeg har en IBM ThinkCentre, som jeg har installeret Gentoo på og i forbindelse med dette, opgraderet til kerne 2.6.15.6.

Problemet er at når jeg kører denne nye kerne laver tastaturet (Chicony IBM Preferred Pro USB Fingerprint Keyboard) dobbeltslag for hver tastetryk. Dette gør det selvsagt umuligt at logge ind, da 'root' bliver til 'rroooott' osv.

Jeg har forsøgt mig med at slå diverse ting fra og til i USB-delen af kernen, men det lader ikke til at være her problemet ligger. Eller gør det?

Det lader heller ikke til blot at være keyboard-repeat der er for hurtig, for det er altid kun 2 char's (hvis jeg holder en tast nede gentager den, men med to bogstaver af gange).

Er der nogen med en ide til hvad der går galt? Kigger jeg det forkerte sted i kernen? Der er umiddelbart ingen problemer, når jeg kører Gentoo's install-kerne..

Mvh.
Mette