apache virtual hosts

Jeg sidder på mit lille lokalnetværk og vil gerne have lavet Apache2 til at
køre med virtual hosts.

Mit netværk består at en linksys WRT54GS (DD-WRT firmware) som Gateway, med
IP: 192.168.2.2 (lokaladresse og Gateway).
Den fungere med dynamisk DHCP.

Desktop pc med Ubuntu breezy badger, med dynamisk IP.
Jeg bruger naturligvis Firefox og Konqueror som standard browsere.

Serveren er en Ubuntu-server distribution (Beezy), med en dynamisk IP på
eth0 og en fast IP: eth0:1 192.168.2.120.
Den køre med apache2 på port 80.

Jeg har endvidere oprettet en bruger: troejgaard.org og vil gerne have
at /home/troejgaard.org/ er et DocumentRoot på webserveren.
(skal kun bruges til intranet)

apache2 har selvfølgelig også /var/www som DocumentRoot, hvor jeg har
deaktiveret siderne med kommandoen; a2dissite, og aktiveret 'troejgaard'
med kommandoen; a2ensite.

filen /etc/apache2/sites-available/troejgaard, ser sådan ud:
<VirtualHost 192.168.2.120:80>
    ServerName www.troejgaard.org
    DocumentRoot /home/troejgaard.org
    ServerAdmin sslug@sslug
    ErrorLog /var/log/apache2/www.troejgaard.org-error_log
    CustomLog /var/log/apache2/troejgaard.org-access_log common
</VirtualHosts>

Nu mener jeg så at serveren skulle virke med virtual host, men det gør den
ikke.
Er der nogen løsningsforslag på hvad der er i vejen?

Med venlig hilsen

Jan Trøjgaard