Re: [TEKNIK] apache virtual hosts

> Hvilken fejl får du? Siger din browser f.eks. at den ikke kan finde
> serveren? Så er spørgsmålet om du har husket at sætte en dns eller hosts
> op med serveren www.troejgaard.org.

Jeg får denne fejl i Konqueror:
Der opstod en fejl ved indlæsningen af http://www.troejgaard.org:
Ukendt vært www.troejgaard.org

P.S Jeg skal kun bruge den til Intranet-server, så jeg vil gerne have at man
ikke skal kunne se webserveren ude fra.

> Vis os evt. din apache fejllog hvis det ikke er dns opslag der er et
> problem.

apache2 fejllog:
sslug@sslug:~$ cat /var/log/apache2/www.troejgaard.org-error_log
[Sat Mar 11 20:32:08 2006] [error] [client 192.168.2.138] File does not
exist: /home/troejgaard.org/troejgaard
[Sat Mar 11 20:32:08 2006] [error] [client 192.168.2.138] File does not
exist: /home/troejgaard.org/favicon.ico

Jeg har ellers en index.shtml liggende i /home/troejgaard.org/

Med venlig hilsen
Jan Trøjgaard