Re: [TEKNIK] Et godt sted at placere sin off-site server? (Managed colocation).

Tobias Balle-Petersen skrev:
> Jeg har egen hardware.

Du kunne jo se på listen over udstillere på LinuxForum2006:
http://linuxforum.dk/2006/udstillere/ . Jeg forstår, at blandt andet
Fab:IT tilbyder hosting: http://www.fab-it.dk/hosting.aspx ? Jeg har
dog ikke konkret kendskab til deres services.

--
/Jan