Re: [TEKNIK] Et godt sted at placere sin off-site server? (Managed colocation).

On Wednesday 15 March 2006 11:51, Tobias Balle-Petersen wrote:
> Jeg skal have sat en backup-server op ude i byen. Derfor leder jeg efter
> et godt sted hvor jeg kan placere min maskine. Kan nogen anbefale et godt
> sted?

Nu skriver du godt nok at det er din egen server, men www.hosteurope.de bør
alligevel nævnes. Deres virtuelle servere fungerer glimrende, er til at
betale for - og så har man så hysterisk meget gratis/billig trafik.

// Martin