nyere firefox under stable

Hejsa

Jeg er netop gået tilbage til debian/stable fra unstable. Det passer mig rigtig godt. Imidlertid blev jeg bed bg's netbank mødt med en popup som sagde at min browser er for gammel. Det har tidligere virket under unstable med den nyeste firefox.

Spørgsmålet er nu: hvordan får jeg på den mest cleane måde en nyere firefox under stable?

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk