Re: [TEKNIK] nyere firefox under stable

Peter Makholm wrote:

Det letteste burde nok være at bruge backports.org.

Ok. Hvem står bag disse pakker? Eller sagt på en anden måde hvor sikker kan jeg være på at disse pakker er stabile og sikre?

Og jeg skal naturligvis sørge for at sikkerhedsopdatere fra disse kilder, ikke? Så jeg får muligvis brug for at pinne således at jeg ikke kører andet end netop firefox herfra?

Undskyld de mange spørgsmål, men faq'en er ikke-eksisterende.

--
peace, love & harmony
Atte

http://www.atte.dk