Re: [TEKNIK] nyere firefox under stable

On Fri, 17 Mar 2006 10:09:07 +0100, Atte André Jensen wrote:

> Ok. Hvem står bag disse pakker? Eller sagt på en anden måde hvor sikker
> kan jeg være på at disse pakker er stabile og sikre?

Jeg har benyttet det i ny og næ, og har aldrig haft grund til at betvivle
deres ophav og stabilitet.

> Og jeg skal naturligvis sørge for at sikkerhedsopdatere fra disse
> kilder, ikke? Så jeg får muligvis brug for at pinne således at jeg
> ikke kører andet end netop firefox herfra?

"I recommend you to pick out single backports which fits your needs, and
not to use all backports available here."
Hvorfor følgende fremgangsmåde kan anbefales:
apt-get -t sarge-backports install firefox

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen