Re: [TEKNIK] nyere firefox under stable

On 2006-03-17, Atte André Jensen <sslug@sslug> wrote:
> Ok. Hvem står bag disse pakker? Eller sagt på en anden måde hvor sikker
> kan jeg være på at disse pakker er stabile og sikre?

Ophavet til disse pakker er de samme som laver pakker til debian af det
samme software normalt.
Sikre ?  Hvis du tænker på sikkerhedsrettelser og lignende, så er der
ikke på samme måde et sikkerhedshold der tager sig af sikkerhed på
backports. Der må man selv sørge for at være opmærksom på omm
sikkerhedsrettelser bliver indført.

Stabilitet?
De har ikke været gennem samme testcyklus som pakker i stable

Men mon ikke at sådan nogle debian-udviklere gør lidt for at passe på
deres ry og rygte ?

/Sune