Re: [TEKNIK] nyere firefox under stable

Atte André Jensen <sslug@sslug> writes:

> Ok. Hvem står bag disse pakker? Eller sagt på en anden måde hvor
> sikker kan jeg være på at disse pakker er stabile og sikre?

Det vil jeg lige overlade til andre. Jeg har kun brugt backports meget
sporadisk. Hvis jeg har brug for nyt software kører jeg unstable.

> Og jeg skal naturligvis sørge for at sikkerhedsopdatere fra disse
> kilder, ikke? Så jeg får muligvis brug for at pinne således at jeg
> ikke kører andet end netop firefox herfra?

Læste du den side jeg linkede til. Der står tydeligt hvad du
skriver ind i din apt_preferences for at pinne netop den pakke.

--
 Peter Makholm     |        One thing you do is prevent good software from
 sslug@sslug |      being written. Who can afford to do professional