Re: [TEKNIK] Forsvundne tekst

Med firefox -frofilmanager ( og også som root ) er resultatet det samme.

Men i konsollen efterlader den følgende.

sslug@sslug ~]$ firefox -profilmanager
UA: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; da-DK; rv:1.7.12) Gecko/20060202
Fedora/1.0.7-1.2.fc4 Firefox/1.0.7:, extra:  Firefox/1.0.7

(Gecko:11617): Pango-CRITICAL **: pango_cairo_show_glyph_string:
assertion `PANGO_IS_CAIRO_FONT (font)' failed

[...]

osv osv osv

Den pango blev installeret i forbindelse med gstreamer til amarok.

> Hello Sslugger.
> Min firefox har pludselig mistet alt tekst både selve browseren med
> menulinier, undermenuer og tekst i downloadet sider.
> Kun billeder er synlige.
> Jeg har prøvet at slette og geninstaller firefox men uden virkning.
> Er der en der har prøvet det samme og hvordan komme de manglende
> tekster tilbage.

Prøv evt. at starte Firefox's "profilemanager" (kan startes direkte ved
at køre: firefox -ProfileManager) - og opret en ny bruger. Check om
denne bruger har al tekst.

Mvh
Jesper K. Pedersen

--