Re: [TEKNIK] Forsvundne tekst

Ja hvilken version af pango jeg bruger ved jeg ikke da den jo bare dukkede op
ved installation af gstreamer.
Men til spørgsmålet om andre programmer der ikke kører så er thunderbird også
ramt.
Men Mozilla er ikke.
Hele problem opstod i forbindelse med update og installation via yum så
jeg tænkte at andre måske også havde haft problemet.