Re: [TEKNIK] FC3 til 5 upgradering

Rasmus Wätjen <sslug@sslug> wrote in
news:sslug@sslug:

> Jeg har en maskine, som jeg vil opgradere fra Fedora Core 3 til Core
> 5. Tidligere har jeg kunnet opgradere Fedora ved at installere
> fedora-release RPMen fra den nye version, og efterfølgende køre "yum
> upgrade".

Nej, der er et par reboot's du selv må udføre og derefter slette den
gamle kerne.

> Jeg ville tro at yum automatisk kunne sørge for at få opfyldt
> dependencies?
>
> Hvordan kommer jeg videre med opgraderingen?

Prøv at se denne vejledning:
http://fedoraproject.org/wiki/YumUpgradeFaq

Fra FC3 til FC4 er beskrevet præcist.

Fra FC4 til FC5 er ikke beskrevet, men du skal gøre det samme:

Opgradere kerne til noget FC5
reboot
slette kerne FC4
køre yum upgrade