CUPS ... hjælp ønskes!

Hej med jer!
Jeg har tænkt mig at benytte CUPS til at administrere mine printere. Min
box er en SUSE 10.0. Når jeg benytter http://127.0.0.1:631 og fx.
forsøger at vælge "Administration" popper der en kodeboks frem som be'r
mig om "Username" og "Password"; men jeg kender ikke hverken det ene
eller det andet og jeg har prøvet både med min root adgang og som den
User jeg er på systemet.
Hvordan kommer jeg forbi den kodeboks eller allerbedst hvor kan jeg
disable boksen. Jeg har genenmset /etc/cups/cupsd.conf uden egentligt at
være blevet klogere...jeg har dog på fornemmelsen at det er i den fil
der skal sættes et eller andet. Please help :)

Hilsen
Steen